My Beloved Frenz

Tuesday 20 May 2014

Semua Pengedar Shaklee Yang Berjaya Adalah Pencuri!!

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

Hari ni saya nak bongkarkan rahsia TERBESAR bagaimana pengedar - pengedar Shaklee yang dah berjaya mendapat income ribu- ribu setiap bulan.

Selepas saya join Shaklee ni baru lah saya tahu rahsia dorang setelah didedahkan oleh upline-upline saya.

image

Apa yang anda baca tajuk entry saya tu memang betul...

Ya..Mereka semua adalah PENCURI! Saya juga diajar untuk MENCURI sekiranya hendak berjaya dalam Shaklee.

image

Memang leader-leader saya banyak suruh saya untuk belajar mencuri sekiranya saya nak dapat income macam diorang.

Pada mulanya saya tak la berani mencuri lagi..ye la time tu saya tengah pregnant. That time income saya hanyalah rm23 sahaja. Sedih kan?

Tak dinafikan apa yang diorang suruh saya buat tu betul.  Pada bulan ke 2..saya pun dah cuba-cuba mencuri.. wallah..income dh jd 3 angka..

Bulan-bulan seterusnya saya pun jadi makin rakus..hahaha

Makin banyak saya mencuri, makin banyak saya dapat setiap bulan hinggalah saya dah berjaya dapat income 4 angka pada bulan ke 3. Ye..4 angka u olls. Maknanya saya dah berjaya dapat income ribuan ringgit setiap bukan dengan mencuri!!

Kat sini saya nak share apa yang saya curi sehingga saya mendapat income 4 angka sebulan.

image

Yang paling utama ialah MENCURI MASA.

Apa yang saya nampak...lagi banyak saya curi masa untuk buat blog, untuk amalkan amalan-amalan rohani seperti solat dhuha,  solat tahajud dan zikir, makin bertambah kencang sales saya.

Memang betullah kata leader-leader saya..even dorang ada yg masih lg study dan ada anak-anak kecil, tapi income diorang memang lebat setiap bulan. Ada yg dah cecah income puluhan ribu setiap bulan.

Memang dorang ni PENCURI yang hebat.

Bila dengar dari mulut diorang..memang bersemangat untuk saya menjadi pencuri masa yang hebat seperti mereka.  Lagipun saya ni housewife dan br ada seorang anak. Apalah jika nak dibandingkan dengan diorang yang bekerja dan ada ramai anak.

image

Selain itu, jika anda ingin berjaya dalam Shaklee,  anda juga perlu menjadi PENCURI HATI!

Ooopppsss..bukan curi hati untuk jatuh cinta ye.

Maksud mencuri hati di sini adalah kita pandai mencuri hati pelanggan-pelanggan agar mereka membeli dengan kita.

Sekiranya anda berdaftar dengan group hebat saya, insyaAllah saya akan share lebih banyak tips bagaimana untuk mencuri hati pelanggan kita.

Jika anda ingin mengetahui dengan lebih lanjut lagi bagaimana untuk menjana pendapatan sehingga 5-6 angka setiap bulan, jangan malu untuk hubungi saya.

image

No comments:

Post a Comment

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...