My Beloved Frenz

Tuesday 13 May 2014

Saya Juga Pengedar Sah SHAKLEE di Baling, Sik dan Pengkalan Hulu (ID:987084)

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

SID: Iryani Daud (987084)


Berita baik untuk orang-orang di Daerah Baling, Sik dan Pengkalan Hulu, Perak!!!

 Anda kini boleh 
mendapatkan mana-mana produk Shaklee daripada saya.

Saya kini telah berpindah ke Baling, Kedah. Tapi, orang-orang Johor pun masih boleh dapatkan daripada saya kerana suami saya masih di sana dan boleh menguruskan urusan COD di Johor.

Dengan setiap pembelian daripada saya, anda akan mendapat konsultasi secara percuma seumur hidup dan mendapat layanan exclusive hanya untuk pelanggan saya sahaja.

So sesiapa yang berminat tu boleh la contact2 saya ye..

sms/whatsapp : 017-2515755
email: yannie85@gmail.com
intagram : @beauty_licious_shop


Produk-produk juga boleh Cash on Delivery (COD) / bayar semasa ambil barang di kawasan-kawasan tersebut:

  • Pekan Baling
  • Kota Baling Jaya (Billion/Secret Recipe)
  • Pekan Kupang
  • Pekan Pulai
  • Kampung Lalang
  • Seluruh Mukim Bongor
  • Weng
  • Pekan Sik
  • Bendang Man, Sik
  • SMK Chepir, Sik
  • Batu 5 Sik
  • MRSM Baling
  • MRSM Pengkalan Hulu
  • Pekan Kroh
  • dan kawasan-kawasan yang sewaktu dengannya. 

Anda boleh hubungi saya sekiranya kawasan anda tidak tersenarai di atas.

Yang bestnya..sekiranya anda membeli dengan saya, kos COD adalah PERCUMA!

Bagi kawasan yang saya tidak dapat COD, don't worry..saya akan poskan produk kepada anda..Just tunggu je kat depan rumah. Posmen ataupun lori kurier akan datang hantar ;p.

So apa tunggu lagi..cepat contact saya laju-laju untuk dapatkan produk yang terhebat di pasaran :)




No comments:

Post a Comment

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...