My Beloved Frenz

Monday 1 September 2014

Penjimatan Berganda dan Berbaloi-baloi Dengan Shaklee

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Apa khabar anda semua? Diharap anda semua senantiasa di bawah lindungan Allah SWT.

Kali ni saya nak kongsi dengan anda semua tentang PROMOSI GILA-GILA SHAKLEE untuk bulan SEPTEMBER 2014.

Kenapa saya katakan PROMOSI GILA-GILA??

Ini kerana bulan ni SHAKLEE dengan berbesar hati buat DOUBLE PROMO untuk peminat-peminat tegarnya..

Wah..menarikkan!! Apa promosi bulan ini? JENG..JENG..JENG
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

YEAH!!!

PROMOSINYA ADALAH:

 BELI 6 KOTAK COLLAGEN POWDER DAPAT PERCUMA 1 KOTAK
DAN
BELI 3 TONG MEALSHAKES DAPAT FREE 1 TONG



Rugi kalau anda tidak merebut peluang yang ada di depan mata kerana anda akan mendapat penjimatan yang berganda dan sangat berbaloi-baloi.

Sekiranya anda mempunyai kekangan wang ringgit untuk membeli 6 atau 3 sekaligus..anda juga boleh membeli secara berasingan produk ini dengan saya. Jangan risau okay!


Anda boleh klik di bawah (perkataan mealshakes dan Collagen) sekiranya anda ingin membeli direct dengan Shaklee Malaysia.

  • klik sini <3 a="" href="https://www.shaklee2u.com.my/widget/widget_agreement.php?session_id=&enc_widget_id=c8632be6d99d932350491c9fa87159d7" nbsp="">mealshakes
> untuk pembelian 3 Mealshakes
  • klik sini <1 mealshakes> untuk pembelian satu mealshakes sahaja
  • klik sini <6 Collagen> untuk pembelian 6 Collagen Powder
  • klik sini <1 Collagen> untuk pembelian 1 kotak Collagen sahaja

  • Sekiranya anda membeli direct dari Shaklee, anda jangan khuatir..anda juga masih layak untuk menerima layanan ekslusif daripada saya. Hanya hubungi saya pada bila-bila masa sahaja.

    Bagi yang ada masalah untuk membeli secara online atau ingin membeli direct dengan saya, anda juga masih dialu-alukan. Hubungi saja saya pada bila-bila masa seperti di bawah:


    Psstttt....

    Anda boleh klik di bawah untuk mendapatkan info tentang Collagen dan Mealshakes :)



    No comments:

    Post a Comment

    (",)

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...