My Beloved Frenz

Friday 18 April 2014

Set Bersalin/Berpantang Shaklee yang Superb [Testimonial Sendiri]

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera...

Entry kali ini saya akan berkongsi dengan anda semua testimonial saya sendiri menggunakan Set Bersalin/Berpantang Shaklee.

Sejak mengandung lagi saya mengamalkan Set Kehamilan Shaklee. Oleh itu, beberapa vitamin seperti Vitalea, B Complex, Vitamin C, Ostematrix dan ESP yang saya amalkan sepanjang kehamilan, saya boleh continue makan semasa berpantang.

Testimoni saya tentang set kehamilan Shaklee, anda boleh baca di SINI.

Alhamdulillah..pada hari Ahad, 17 November 2013, jam 0015 saya selamat melahirkan baby boy secara normal... Syukur kepada-Nya.. ni kira hadiah anniversary kami yang pertama :)

Dengan pengambilan set kehamilan Shaklee dan izin daripada-Nya, Alhamdulillah..kulit baby bersih dan tak menggelupas semasa lahir.


Dari hari pertama lahir, saya dah menggunakan SET BERSALIN/BERPANTANG SHAKLEE.

Alhamdulillah... badan rasa bertenaga je dan luka pun cepat sembuh. 

Susu badan pun banyak..rezeki Khalish.. Allah dah makbulkan doa saya..Amin.

Dan untuk pengetahuan anda juga, pada hari ke-19 saya dah travel dari JB ke Kedah tau.. bukan dgn flight..tapi dengan kereta.
Syukur...memang tak de langsung sakit pinggang.

Memang ohsem la set ni..

Jom kita selidik satu per satu fungsi dan khasiat setiap supplement dalam SET BERSALIN/BERPANTANG SHAKLEE:

RM 88.75 (120 tablets)

RM 53.75 (120 Tablets)


RM 92.50 (180 Tablets)


RM 33.75 (120 Tablets)



RM 150 (850 g)

RM 61 (120 Tablets)



RM 53.75 (330 Tablets)
RM 97.50 (700 Tablets)



RM 52.50 (180 Capsules)

Dah baca kan khasiat setiap supplemet tu..memang terbaik kan??

Ada orang tanya saya, tak ambil jamu-jamu ke? AND I SAID NO..

Alhamdulillah..kalau dah ambil full set ni, tak payah dah nak ambil minyak meroyan ke ape. Minyak ni femes kt tempat saya. Kat luar saya tak tau la. Minyak ni dibuat daripada minyak kelapa dan akan dibacakan ayat-ayat suci supaya ibu dalam pantang tak stress dan akan mengakibatkan meroyan.. Namti minyak tu kena la sapu kat badan.

First time tau dalam family saya tak ambil minyak ni sebab mak saya cakap B Complex tu dah bagus utk ganti minyak tu.. Alhamdulillah..suka saya dengar. hehe..



Dengan SET BERSALIN/BERPANTANG SHAKLEE, berat badan saya cepat turun dan kembali ke berat asal.


Oh ye...mesti ada yang bertanya kan berapa harga utk full SET BERSALIN/BERPANTANG Shaklee ni?



Hanya RM586.00 
dan ianya boleh bertahan dari 2-6 bulan..memang berbaloi!!!


Sekiranya anda mempunyai kekangan bajet, anda boleh hubungi saya dan saya akan suggest supplement mana yang sesuai dengan bajet anda.. 

Jangan risau ye.. Anda pun boleh berpantang dengan SET BERSALIN /BERPANTANG SHAKLEE.


Hubungi saya segera untuk consultation:



No comments:

Post a Comment

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...