My Beloved Frenz

Wednesday 4 December 2013

VIVIX SHAKLEE YANG HOT DAN MELETOP


Assalamualaikum dan salam sejahtera.

Dah lama rasanya saya tak update blog ni. Almaklumlah baru deliver baby boy 17 nov yang lalu. Ni dia tidur baru la sempat nak berblog.

Okay, saya tak nak membebel panjang-panjang.  Meh kita berbalik pada tajuk di atas iaitu berkenaan satu produk Shaklee yang tengah hot dan meletop di abad ini iaitu Vivix Shaklee.

Setiap orang pasti mempunyai sebab dan musabab dalam memilih supplemen kegemaran mereka. Ada yang suka blackmores, ada yang pilih herbalife, ada yang gemarkan aurawhite dan macam-macam lagilah.
Saya percaya masing-masing claim apa yg mereka pilih adalah yg terbaik...terbaik di mata mereka tak semestinya terbaik di mata anda kan? Kalau anda tanya PILIHAN SAYA?.. of course la jenama PILIHAN saya yg TERBAIK tentulah SHAKLEE... salah satu produk yg HOT dan MELETOP adalah VIVIX SHAKLEE.. Kenapa saya katakan yang VIVIX SHAKLEE TERBAIK sebab ia mengandungi bahan-bahan berikut yg kaya dgn POLIFENOL:


1) lobak ungu


2) anggur muscadine - ni  bukan sebarang anggur tau. Cuba anda pegi cold storage klcc tengok berapa harga anggur ni. Sebiji anggur ni yang sebesar bola golf boleh cecah rm 100++. Kalau nak beli hari2 mau kopak poket. Baik beli vivix kan. Sebotol boleh tahan sebulan. And harga pn br rm475. 

3) elder berry eropah - berry ni adalah high class berry okay dan kandungan polifenol nya sangat tinggi.

4) polygonumcuspidatum

Untuk pengetahuan anda semua, POLIFENOL banyak terdapat dalam 4 bahan di atas.....lagi tinggi polifenol, lagi tinggi lah resveratrol yang terbukti MELAMBATKAN KESAN PENUAAN. 

Sebab itulah saya katakan yang vivix ni memang terbaik serta hot dan meletop di abad ini.
Vivix Shaklee merupakan minuman botani TAHAP PREMIUM HIGH CLASS..tgk kandungan je dah boleh tahu TERBAIK atau tidak.

Hanya dengan sesudu teh sehari vivix shaklee dah memenuhi keperluan awet muda semulajadi anda..

Bukan setakat awet muda je..insyaAllah 1001 penyakit boleh diubati dengan vivix shaklee. Sebab tu lah ada customer yang dh mencuba vivix shaklee ni akan repeat order tanpa paksaan dari kami, distributors shaklee. 

Berminat nak dapatkan vivix shaklee yang hot dan meletop ni? Boleh hubungi saya di

yannie85@gmail.com (email)
0172515755 (sms / whatsapp)
Beautyliciousshop (fb page)

No comments:

Post a Comment

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...