My Beloved Frenz

Monday 14 October 2013

Testimonial Set Kurus Bajet Shaklee

Assalamualaikum, Salam Sejahtera dan Salam Aidiladha...

Alhamdulillah.. hari Jumaat lepas, saya mendapat private message (PM) facebook daripada seorang pelanggan nun di KL yang telah mengamalkan SET KURUS BAJET SHAKLEE (Lecithin dan Alfalfa).

Di sini saya nak kongsikan dengan anda semua testimonial daripada beliau.



Beliau mengamalkan SET KURUS BAJET SHAKLEE tak sampai sebulan pun..Alhamdulillah berat beliau dah kurang dan bila pakai baju pun dah terasa longgar.. Saya pun tumpang gembira dengan perubahan yang beliau rasakan.

Set Kurus bajet Shaklee ni terdiri daripada Lecithin dan Alfalfa Complex.


Harga Retail RM 52 untuk Lecithin RM 53 untuk Alfalfa Complex.

Oh ye..sempena Hari Raya Korban ni..saya nak bagi special price untuk customer saya.. Cepat PM/SMS/Whatsapp saya sebelum Lecithin dan Alfalfa Complex kehabisan stok lagi!!

Hubungi saya sekarang di
017-2515755 (sms/whatsapp)
yannie85@gmail.com (email)
Beautyliciousshop (FB Page)

No comments:

Post a Comment

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...