My Beloved Frenz

Thursday 19 September 2013

Pengedar Shaklee di Johor

Assalamualaikum dan salam sejahtera

Saya, Iryani Binti Daud adalah pengedar Shaklee (ID: 987084) yang sah di Johor. 

Inilah pengedar shaklee anda 
Jika anda berminat untuk mendapatkan mana-mana produk Shaklee, boleh hubungi saya di talian 017-2515755 (sms/whatsapp) 
email: yannie85@gmail.com atau 

Saya juga menyediakan perkhidmatan Cash On Delivery (COD) di kawasan-kawasan yang berikut:

Skudai, Taman Universiti, Universiti Teknologi Malaysia (UTM), Pulai Indah, Pulai Utama, Tampoi, Kempas, Bandar Johor Bahru, Bandar Baru Uda, Perling dan Larkin.

 Untuk kawasan-kawasan lain di Johor, jangan risau sekiranya anda ingin COD. Itu semua boleh dirunding.

Usah risau sekiranya anda ingin membeli produk-produk Shaklee daripada saya tetapi tidak tinggal di kawasan-kawasan di atas. Saya boleh menghantar pesanan anda menggunakan courier ataupun Pos Malaysia. 

Dengan pembelian produk-produk Shaklee dari blog saya, saudara/saudari akan menerima:
  • Konsultansi tentang produk secara PERCUMA
  • Mendapat tawaran istimewa setiap bulan seperti penghantaran percuma* ataupun hadiah misteri *
  • Bagi pelanggan setia blog ini, anda juga layak untuk mendapat hadiah misteri daripada saya
*Tertakluk kepada terma dan syarat


~ SHAKLEE: Always Safe, Always Work, Always Green~


Lots of love:
~Yanie Daud~






No comments:

Post a Comment

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...