My Beloved Frenz

Thursday 22 August 2013

Hilangkan Sakit Belakang Ketika Hamil Dengan SHAKLEE

Assalamualaikum dan salam sejahtera..

Hari ni saya nak bagi testimoni sendiri pula pasal OSTEMATRIX dari SHAKLEE. Memang best dan berbaloi-baloi ambil OSTEMATRIX ni.

Memandangkan saya ni memang yang jenis yang tak boleh nak minum susu langsung (minum je mesti muntahkan balik), pening juga nak cari supplement ape yang perlu diambil untuk gantikan susu memandangkan pada masa tu saya baru hamil dalam 8 minggu.

Setelah, menanyakan PAK GOOGLE tentang produk-produk SHAKLEE yang sesuai, pak GOOGLE suggest la si OSTEMATRIX ni.. Then, lepas tu saya pun mula la consult dengan sifu saya PN. DAYA. Alhamdulillah, lepas consultation tu, saya pun try la ambil OSTEMATRIX seperti yang dicadangkan.

Pada mulanya, saya ambil OSTEMATRIX ni hanya untuk gantikan susu dan untuk mendapatkan sumber kalsium yang mencukupi untuk saya dan baby kt dalam kandungan ni. TAPI...tanpa saya sedari, OSTEMATRIX juga telah hilangkan sakit belakang yang saya alami masa tu.. Selalunya kalau bangun tidur memang susah sangat nak angkat badan. Tapi,  lepas ambil OSTEMATRIX tak sampai seminggu terasa perubahan yang sangat-sangat ketara.Rasa ringan je badan ni. Lenguh-lenguh kaki pun dah hilang..Alhamdulillah syukur :)

Yang bestnya jugak, masa travel balik kampung Hari Raya Aidilfitri haritu juga yang juga mengambil masa yang saaaaaaannngggaaaattttt lama (15 jam dari JB-Kedah dan 17 jam dari Kedah ke JB) saya langsung tak ade sakit pinggang atau belakang walaupun masa tu saya tengah hamil 24 minggu.. Itulah sebabnya saya cakap tadi memang berbaloi-baloi ambil OSTEMATRIX ni..

Nak tahu Kenapa Ostematrix Shaklee Sungguh Istimewa?? Ini kerana...


  • Formulasi untuk produk kalsium Shaklee dinamakan Ostematrix ini didatangkan lengkap bersama Vitamin D, Zinc, Copper, Manganese, Boron. Mineral-mineral ini membantu untuk penyerapan yang maksimum ke dalam badan

  • Selain itu, jenis kalsium yang digunakan untuk formulasi Ostematrix adalah munggunakan calsium carbonate, calsium citrate dan calsium citrate malate Semua jenis kalsium ini mudah dihadam dan diserap ke dalam badan.
  • Formulasi ini juga adalah untuk memastikan matriks tulang kita lebih kuat dan sihat.
  •  Kaplet yang bersaiz kecil dan disalut licin ini juga mudah ditelan.
  • Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.  
Harga Pasaran: RM61 (120 kaplet)


Jom dapatkan sekarang!!!

Untuk sebarang pertanyaan dan info lanjut, boleh hubungi saya di

sms/whatsapp: 017-2515755
email: eir_yannie@yahoo.co.uk
Fan Page: Facebook.com/beautyliciousshop

Hubungi saya segera untuk dapatkan tawaran yang terhebat serta konsultansi PERCUMA :)

No comments:

Post a Comment

(",)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...